Sprawdzony juz model który przyjął się w tuningu mechanicznym w Polsce i na świecie.
4 sprezyny (2 w srodku fabrycznie).
Model ten jest na tyle fajny gdyz można regulować nacisk sprezyny dodatkowo śruba na imbus z góry.
Idealne rozwiązanie na niskie doładowanie w małych i duzych pojemnościach, gdyz zawór jest poprostu duzy ->
lekko sie uchyli i wypuszcza spaliny bardzo płynnie i szybko, nie musi robić duzych ruchów jak w przypadku małych zaworów,
które aby wypuścić więcej spalin (do utrzymania małego doładowania na turbinie) potrzebują zrobć wielki ruch tłoczkiem.
Nigdy w tym zaworze nie dochodzi do overboostow i tego podobnych sytuacji.
Największa spręzyna w pudełku jest na 0,5 bara na 1bar wkładamy 2 spręzyny (mniejsze).
KPL z pudelkiem i wszystkim co musisz mieć.
Zdjęcia z zamontowanym naszym produktem
e36 z turbo na dole (żeliwny kolektor)
100% sprawdzony sprzęt na najmocniejszych samochodach w kraju.
A Pisze to ten który takie rzeczy montuje nie sprzedaje :)
Część sprzedawana , naprawde godna polecenia , sprawdza się w najbardziej wysilonych jednostkach.
Przykładem może być jedno z mocniejszych i najszybszych BMW Turbo w kraju.