Najnowszy wysokowydajny regulator ciśnienia paliwa EFI firmy Turbosmart jest mniejszy, lżejszy i lepszy! Teraz z dwoma portami wejściowymi 1/8" NPT, jednym portem zwrotnym 1/8" NPT i portem zegara 1/8". Regulacja ciśnienia 2-6 Bar, stosunek 1: 1, membrana premium i zawór + gniazdo ze stali nierdzewnej pozwalają na KAŻDY typ paliwa, w tym E85, nadaje się do silników z układami paliwowymi o mocy do 800 KM. FPR charakteryzuje się bezkierunkową tendencją do regulacji, więc bez względu na to, skąd idzie paliwo, reguluje się tak samo.
Wyposażony w:
Wspornik montażowy i zacisk mocujący, złączka przewodu i zaślepka portu zegara
Regulator paliwa EFI
3 porty 1/8 "NPT
Port zegara 1/8 "NPT
Może regulować do 800HP przepływu paliwa
Współczynnik ciśnienia kolektora 1: 1 bez strat obciążenia
Zakres ciśnienia 2-6 Bar
Elementy wewnętrzne ze stali nierdzewnej zapewniające maksymalną integralność i niezawodność
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliwa
Praca w zakresie od -35ºC do + 200ºC
Membrana MILSPEC
Wspornik i zacisk zabezpieczający w komplecie
Króciec ciśnieniowy 1/16 NPT z dostarczoną złączką
Wyprodukowane, zmontowane i zatwierdzone wewnętrznie w siedzibie Turbosmart
DLACZEGO KUPIĘ TURBOSMART FPR?
Wszystkie regulatory Turbosmart FPR są obrabiane na CNC z aluminium i stali nierdzewnej i ręcznie montowane i testowane w celu zapewnienia maksymalnej precyzji. Turbosmart FPR zostały zaprojektowane w celu zapewnienia płynnego i stabilnego dostarczania ciśnienia paliwa we wszystkich warunkach, od jałowego do całkowicie otwartego, i są odpowiednie do stosowania z elektrycznymi i mechanicznymi pompami paliwowymi. Seria FPR ma łatwą regulację i zapewnia stabilny stosunek 1: 1 między ciśnieniem paliwa i ciśnieniem w kolektorze. Każdy regulator FPR jest wspierany przez różne akcesoria, takie jak adaptery do szyny paliwowej, wskaźniki i kształtki dostosowane do najbardziej popularnych marek i modeli
KIEDY POTRZEBUJESZ ZAINSTALOWAĆ REGULATOR?
Instalacja wydajnych wtryskiwaczy paliwa lub pompy paliwowej o dużym przepływie wymaga zastosowania nieoryginalnego regulatora ciśnienia paliwa, aby umożliwić regulację ciśnienia przy zachowaniu stabilnego ciśnienia podstawowego. Mogą one również służyć do maksymalizacji zdolności standardowego układu paliwowego do radzenia sobie z niewielkimi modyfikacjami mocy.