W końcu duża moc dostępna również dla mniejszych pojemności !
Oraz dobry spool w większych pojemościach (2,2L - 3.0L raczej max)
.
Idealna sprezarka na street / DRIFT dla Wszelkiej mascie 6 cylindrowych jednostek.
M50 JZ RB VR6 E32 M52 M54 S50
* Model na środku/ middle one
.
GT35.30 (nasza nazwa) ! od wielu lat sprawdza sie w Polskich projektach. Idealna dla Strett / Drift i moce Max 500KM ,
szybki spool, 700Nm do osiągnięcia 2,5L - 3.0, . Idealna dla m50 / 52 / 54 RB25 1jz 1,5JZ 2jz !
Łozyska: journal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
flansza T3 , wydechowa 5 bolt - dostępna również. u nas.
W końcu duża moc dostępna również dla mniejszych
pojemności. Idealna hybryda na max w L - 2.0L
np. c20let / 1,8T VAG ...
lub szybki spool w większych pojemościach (2,2L - 3.0L max)
ze względu na mały A/R wydechowy 63.
Z przeznaczeniem na street / drift
W silniku 2.0 z nissana 1 bar dostępny był od 3900+- (projekt wlasciciela - muszla wypolerowana na lustro)
English Version
Finally high power for smaller engine sizes!!!
also fast spool in bigger engines like 2.2 up to 3.0 ( there is the maximum)
Great destination for street/drift in any 6 cylinders machine
M50 JZ RB r32 M52 M54 S50
GT3530 (our named) many years well working in Polish projects. Great for street or drift and power up to 500HP
Fast spool!!! Availalble to make 700NM in 2.5-3.0 engines
Perfectly for M50/52/54 RB25 1JZ 2JZ
Journal bearing 360
Cooling: oil + water (available just with oil)
Compressor housing A/R 0,70
Turbine housing A/R 0.63
Wheels sizes:
Compressor 68/83mm
Turbine 57/64mm
Power: up to 500HP
Weight: 10kg
Extras: gaskets, plugs, box
Condition: Brand NEW
Mounting: flange T3 and 5 bolt on exhaust
The big power also available for smaller engines (1.8-2.0) like c20let, VAG 1.8T. or quick spool for bigger engines (2.2-3.0) by smaller turbine A/R
for Example:
In the 2.0 of Nissan (picture bellow) 1 bar charge was available from 3900RPM!!!
W 2,8L m50 6 cyl pelny boost osiagalny byl od 3400rpm i przy 0,9 wyszlo prawie 400koni ! powyżej
Idealnie więc do driftu (2,5L 3L) i pewne 400koni w małym doładowaniu.
W silnikach 2jz przy 1,4 bara na wałku 265stp - 510KM prawie 750nm !
In the 2.8 M50 full boost was just from 3400RPM and on 0,9 bar made result 400HP!!!
So that's mean perfect for drift (2.5-3.0) and guarantee 400HP on low pressure
The 2JZ engines, 1.4 bar and 265" cam shaft, result 510HP and nearly 750NM
Dzisiątki projektów na tej sprężarce.
0,9 bara 2,5l M50
Mozna tez w takiej opcji ;)
465KM 1,3 bara Lotus 7
można i tak :) w driftowozie
''''
E46 m54 na naszym turbo zestawie i gt35.30
450+
i najnowszy wykres naszego projektu Mandaryny e30 m50 Turbo i mamy 500+ !