| Model: GT3540 twinscrool gt3584 k64 
  
 
 
 
  TROCHĘ FAKTÓW:1bar -> 394KM 504nM z silnika 2,5L 24v BMW1,3bar -> 460koni z silnika 2,8L 24v BMW
 1bar -> 500koni z silnika 3,2 r32 24v
 1,3bar -> 580KM 3.0 M50 800nm ! pb98
Dane techniczne:
 
Łozyska: journal b. - 360 .  
Chłodzenie : woda + olej 
Ssanie (wlot): 102mm strona zimna: AR/70 
Strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL lub .80
 
Wymiary wirników: 
 
Przód (ssanie): 67mm/84mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70)  
Tyl (wirnik spalin): 61,4 mm 
  MOC: do 650HP ~ 
Waga: 10kg 
Dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton. 
Stan: NOWE ! 
Szczególy:  
- restryktor oleju - powyżej 1 bara zalecane powyżej 2,5mm . Nie mniej niż 2mm ! 
- wymagane BRAK restryktora w zasilaniu wodą 
- do silnikow od 2,2L - 4,4L
 
Informacje dodatkowe:
 
84mm wirnik ssący - (czyli powiększone popularne gt3582r) 
 
Przyklad? 400 KM  w BMW m50b25 na smiesznym doladowaniu (0,98bar) !! 
HAMOWNIA - video:
    
Turbina wstaje w silniku 2,5L BMW 6 cyl. przy odpręzeniu 8:5:1 przy 3tyś obr. pełne doładowanie jest osiągalne przy 4.200 obr. (0,9bara)  ! 
Przy poprawnym kolektorze TWINSCROOL cała akcja zaczyna dziać się o dobre 500rpm wcześniej ! 
Przykład M50B30 nasz projekt. 3700rpm pełny boost, moc 608KM przy 1,4bara   
Idealna turbina dla Vr6 2,8 , r32 3,2 , bmw 2,5 3.0 3,5 m50 m30 m3 . 
Idealna do 1/4 mili gdyz najwieksza wydajnosc tej turbiny jest w przedziale 4< tys. obr.
  
1,4bar - > 608KM 800nm ! NASZ PROJEKT e46 M50B30 TURBO   
 W galeri zdjęcia samochodów z gt3584  na pokładzie - zakupionymi oczywiście od nas !
    
 Wykres 608KM 3.0 Turbo k64 
      W razie informacji prosimy o kontakt telefoniczny. 
 |