Model: GT3540 twinscrool gt3584 k64
TROCHĘ FAKTÓW:
1bar -> 394KM 504nM z silnika 2,5L 24v BMW
1,3bar -> 460koni z silnika 2,8L 24v BMW
1bar -> 500koni z silnika 3,2 r32 24v
1,3bar -> 580KM 3.0 M50 800nm ! pb98
Dane techniczne:
Łozyska: journal b. - 360 .
Chłodzenie : woda + olej
Ssanie (wlot): 102mm strona zimna: AR/70
Strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL lub .80
Wymiary wirników:
Przód (ssanie): 67mm/84mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70)
Tyl (wirnik spalin): 61,4 mm
MOC: do 650HP ~
Waga: 10kg
Dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
Stan: NOWE !
Szczególy:
- restryktor oleju - powyżej 1 bara zalecane powyżej 2,5mm . Nie mniej niż 2mm !
- wymagane BRAK restryktora w zasilaniu wodą
- do silnikow od 2,2L - 4,4L
Informacje dodatkowe:
84mm wirnik ssący - (czyli powiększone popularne gt3582r)
Przyklad? 400 KM w BMW m50b25 na smiesznym doladowaniu (0,98bar) !!
HAMOWNIA - video:
Turbina wstaje w silniku 2,5L BMW 6 cyl. przy odpręzeniu 8:5:1 przy 3tyś obr. pełne doładowanie jest osiągalne przy 4.200 obr. (0,9bara) !
Przy poprawnym kolektorze TWINSCROOL cała akcja zaczyna dziać się o dobre 500rpm wcześniej !
Przykład M50B30 nasz projekt. 3700rpm pełny boost, moc 608KM przy 1,4bara
Idealna turbina dla Vr6 2,8 , r32 3,2 , bmw 2,5 3.0 3,5 m50 m30 m3 .
Idealna do 1/4 mili gdyz najwieksza wydajnosc tej turbiny jest w przedziale 4< tys. obr.
1,4bar - > 608KM 800nm ! NASZ PROJEKT e46 M50B30 TURBO
W galeri zdjęcia samochodów z gt3584 na pokładzie - zakupionymi oczywiście od nas !
Wykres 608KM 3.0 Turbo k64
W razie informacji prosimy o kontakt telefoniczny.
|