1,3bar -> 580KM 3.0 M50 800nm ! pb98
dane techniczne:
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej
ssanie (wlot): 102mm strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL lub .80
wymiary wirników:
przód (ssanie): 67mm/84mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70)
tyl (wirnik spalin): 61,4 mm
moc: do 650HP ~ + -
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE
szczególy:
-restryktor oleju - powyżej 1 bara zalecane powyżej 2,5mm . Nie mniej niż 2mm !
-wymagane BRAK restryktora w zasilaniu wodą
-do silnikow od 2,2L - 3,5L
informacje dodatkowe:
turbina ta jest właściwie hybrydą:
Jest to troche taka hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088 jesli spogladając
na rozmiary wirnika ssącego - a więc wydajność spora.
wirnik ssacy mega duży , duża wydajność kompresora
Przyklad? 400koni w bmw 2,5 m50 na smiesznym doladowaniu (0,98bar)
HAMOWNIA - video:

Turbina wstaje w silniku 2,5L BMW 6cyl przy odprezeniu 8:5:1
przy 3tys obr, pelne doladowanie jest osiagalne przy 4,200 rpm obr. (0,9bara) Przy poprawnym kolektorze TWINSCROOL cała akcja zaczyna dziac się o dobre 500rpm wcześniej ! przykład 3,0 M50 nasz projekt. 3700rpm pełny boost:
Idealna turbina dla Vr6 2,8 , r32 3,2 , bmw 2,5 3.0 3,5 m50 m30 m3 .
Idealna do 1/4 mili gdyz najwieksza wydajnosc tej turbiny jest w przedziale 4->tys rpm .
1,35 bar - > 580KM 800nm ! nasz projekt e46 m50 3.-0 turbo
w galeri zdjęcia samochodów z gt35 na pokładzie -zakupionymi od nas.

Turbiny przez nas sprzedane stosowane są w najmocniejszych / najszybszych ! Polskich samochodach