Rekomendowana pojemnosc: 2,8L - 4,0 max horsepower: 650+
Opcja na 2,8L - 3.5L na streetowy setup bez restrykcji na wydechu.
Na tej turbinie jest możliwość osiągnięcia mocy do ponad 650 KM + pb98.
Jest to wersja z muszlą żeliwną o rozmiarze .80. Stąd dobre właściwości jeśli chodzi o przepływ spalin.
Przeznaczona dla nieco większych pojemności 2,8L minimum i realny boost od 3700rpm.
W naszym projekcie e46 Turbo - m50 strocker 3.0 , seria wałki , 1,2 bara dało500KM i 700nm !
a boost dostępny jest od 2tys rpm, pełny od 3400rpm.
Przy sportowych wałkach te same doładowanie dawało już 590KM ! i prawie 800nM !
English Version
GT35 A/R 0.70 (intake) A/R 0.80 (exhaust)
Recommended engine size 2.8l - 4.0l max horsepower 650+
Good option in 2.8l - 3.5l on the street setup
On that turbocharger is possibility to making over 650HP + pb98
This is version have turbine housing with size A/R 0.80 so then we got easy flow for gas exhaust
Destiny for a bit bigger engines like 2.8l (minimum) and the real spool from 3700RPM
In our favourite project e46 TURBO (m50 strocker on 3.0, series camshafts) made on 1.2 bar, huge 500HP and 700NM torque
Start to spool is just from 2000RPM and the full boost pressure on 3400RPM
By the custom camshafts on the same boost made 590HP!!! and nearly 800NM!!!
Turbina identyczna wymiarowo (wirniki i muszle) .
Jest to wierna replika gt3582r - na ślizgowych łożyskach (Journal 360)
Bardzo ładny przebieg nM