Wkońcu duża moc dostępna również dla mniejszych
pojemności. hybryda na mocne 2.0 ... czyli max moc w tych pojemnościach np. c20let / 1,8T VAG (pozny boost)
...
lub szybki spool w większych pojemościach (2,2L - 3.0L raczej max) - np. drift / street.
ze względu na mały ar wydechowy
. 
GT35.30 (nasza nazwa) ! od wielu lat sprawdza sie w Polskich projektach. Idealna dla Strett / Drift . Max 500KM , ale bardzo
szybki spool , 700nM do osiągnięcia 2,5L - 3.0, . Idealna dla m50 / 52 / 54 RB25 1jz 1,5JZ .
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
dolot: na 63mm
moc: do 500. +
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
flansza T3 , wydechowa 5 bolt - dostępna również. u nas.
Wkońcu duża moc dostępna również dla mniejszych
pojemności. Idealna hybryda na max w L - 2.0L
np. c20let / 1,8T VAG ...
lub szybki spool w większych pojemościach (2,2L - 3.0L max)
ze względu na mały A/R wydechowy 63.
Z przeznaczeniem na street / drift
W silniku 2.0 z nissana 1 bar dostępny był od 3900+- (projekt wlasciciela - muszla wypolerowana na lustro)

w 2,8L m50 6 cyl pelny boost osiagalny byl od 3400rpm i przy 0,9 wyszlo prawie 400koni ! powyżej 1,2 bara
moc już nie rośnie w tak dużej pojemności - ograniczenie wydechu.
Idealnie więc do driftu (2,5L 2,8L) i pewne 400koni w małym doładowaniu.

Dzisiątki projektów na tej sprężarce.

0,9 bara 2,5l M50


|
|
|
Ostatnia aktualizacja: 2019-11-29 16:23:04 |
|